Nasza oferta

Aktualności

2017 przed nami
MEDICA 2016 w Düsseldorf
Zapraszamy do Düsseldorf`u na największe wydarzenie sektora medycznego
o ponad 40 letniej tradycji - Targi MEDICA 13 - 16 November 2017
Hala 06, stoisko 6 J 36

Prezentowaliśmy ofertę na Krajowych Targach Stacjonarnych 2017

Krajowych Targach Stacjonarnych 2017 Czerwiec 2017 to także zupełnie nowe doświadczenia związane z udziałem w wydarzeniu: "EMW - MARATON BIZNESOWY" MASTERS OF RETAIL ORAZ HEALTH & BEAUTY 21-23.06.2017 ZAMEK TOPACZ / WROCŁAW Panele dyskusyjne, spotkania biznesowe 1:1, networking. Owocny początek współpracy z kontrahentami wschodnich rejonów Europy.

Krajowych Targach Stacjonarnych 2017 10.06.2017 roku odbyła się kolejna edycja Targów Farmaceutycznych zorganizowanych w hali wystawienniczej Targów Lubelskich przez "Przedsiębiorstwo Dystrybucji Farmaceutycznej Slawex" Sp. z o.o. Tegoroczne Targi zgromadziły blisko ośmiuset zwiedzających związanych z przemysłem farmaceutycznym. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem co zaowocowało ugruntowaniem istniejących kontaktów handlowych oraz nawiązaniem nowych. Jest nam niezmiernie miło z tego powodu.

Krajowych Targach Stacjonarnych 2017 W dniach 21.01.2017 roku uczestniczyliśmy w Rodzinnych Targach Zdrowia zorganizowanych w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Brało w nich udział ponad 100 wystawców z różnych dziedzin związanych ze zdrowiem. Nasze produkty mieliśmy przyjemność przybliżyć bezpośrednio ich użytkownikom i wysłuchać ich opinii. Szczególną radość sprawiła nam możliwość podarowania Babciom w dniu ich święta prezentów, wedle ich opinii, niezwykle potrzebnych i pożytecznych.

EXPOPHARM 2016 w München /// MEDICA 2016 w Düsseldorf

Hala 06 stoisko 6J36

EXPOPHARM 2014 w Monachium

EXPOPHARM 2015 w Düsseldorf
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nas i zapoznania się z naszą ofertą na targach EXPOPHARM 2015 w Düsseldorf, w dniach 30.09-03.10.2015. Hala nr 3 stoisko G 129.

Byliśmy obecni na Krajowych Targach Stacjonarnych

W dniach 08.03.2013 do 10.03.2013 r uczestniczyliśmy w II Kongresie Ekonomicznym PGF połączonym z Targami Farmaceutycznymi. Nasze produkty mieliśmy przyjemność oferować w Hotelu Hilton w Warszawie. Farmaceuci mogli składać zamówienia, które były realizowane przez hurtownię. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem, szczególną uwagę zwróciły takie wyroby jak: kruszarka do tabletek, wyciskarka do past i kremów oraz torebki izotermiczne, które idealnie nadają się do transportu zakupionych insulin i szczepionek.

Było to nasze pierwsze bezpośrednie spotkanie z polskimi farmaceutami. Zainteresowanie oraz opinia naszych odbiorców utwierdziła nas w przekonaniu, że nasze produkty są potrzebne. Było nam bardzo przyjemnie patrzeć na zadowolenie z naszych produktów odwiedzających stoisko.

Dnia 15.06.2013r odwiedziliśmy malowniczy Lublin. Oferta naszych produktów przedstawiona była na targach stacjonarnych organizowanych przez PDF Slawex. Nasze stoisko również w tej części Polski cieszyło się dużym zainteresowaniem. Jest nam niezmiernie miło z tego powodu. Z każdym wyjazdem zdobywamy nowe doświadczenie, które staramy się wykorzystywać do rozwoju firmy.

EXPOPHARM 2013 Düsseldorf, Germany. 18-21 wrzesień

To było nasze kolejne spotkanie z zagranicznymi farmaceutami i kontrahentami. Doskonała organizacja oraz miła atmosfera sprzyjała nam w nawiązywaniu nowych kontaktów. Nowe produkty wprowadzane przez nas do asortymentu zawsze pozytywnie zaskoczą naszych odbiorców:) dzięki czemu mamy możliwość rozwijać naszą firmę. Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska w 2014 roku.

Targi Expopharm 2012 już za nami

W dniach 10-13 października 2012 r. mieliśmy przyjemność być jedną z pięciu firm reprezentujących Polskę na największej europejskiej wystawie branży aptekarskiej i farmaceutycznej Expopharm 2012 w Monachium. Targi odwiedziło prawie 24 tysiące gości. Było nam bardzo miło móc zaprezentować nasze produkty, które znalazły uznanie wśród odwiedzających.
Kolejne targi Expopharm odbędą się w dniach 18-21 września 2013 r., tym razem w Düsseldorfie - też tam będziemy :)

Byliśmy na targach EXPOPHARM 2011

W dniach od 6 do 9 października 2011r w Düsseldorfie jako jedyna polska firma wzieliśmy udział w Miedzynarodowych Targach Farmaceutycznych EXPOPHARM 2011- jednego z najważniejszych wydarzeń przemysłu farmaceutycznego co roku gromadzącego renomowane firmy z całego świata. Targi były doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz prezentacji naszej oferty szerokiemu gronu potencjalnych odbiorców.
Do udziału w przedsięwzięciu przygotowywaliśmy się od kilku miesięcy. Skutecznie, gdyż nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających targi.

6° forum risk management in sanità

W dniach 22-25 listopada 2011 roku mieliśmy przyjemność zaprezentować ofertę naszej firmy we Włoszech na Forum Medycznym:

22- 23 - 24 - 25- novembre 2011
Arezzo, Fiere e Congressi

Udział w wydarzeniu był dla nas kolejnym, niezwykle cennym doświadczeniem i szansą do zaprezentowania naszych produktów zagranicznym klientom. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem farmaceutów oraz lekarzy. To dla nas kolejny krok w kierunku pozyskania nowych odbiorców na rynku zagranicznym.

El-Comp

Strony www: GIEKA.pl 2012 Strona główna .. O firmie .. Oferta .. Projekty Unijne .. Jak kupować .. Kontakt